קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני

אתר אינטרנט הוא בעצם שגריר של העסק שלך ברשת, לכן החשיבה לגביו גם צריכה להיות עיסקית, האתר צריך להיות מזמין ואיכותי והכי חשוב חשוף עד כמה שאפשר לגולשים, קידום אורגני של האתר מגדיל את חשיפת האתר דרך תוצאות החיפוש. קידום האתר הינו חשוב מאוד שהרי הבסיס לעסק מצליח הוא לקוחות, והדרך להביא לקוחות אל העסק היא שיווק העסק וקידום אתר האינטרנט בגוגל הינו אפיק שיווק חשוב מאוד.

עולם האינטרנט הפך את תחום השיווק לנגיש, וגם עסקים קטנים שבעבר היו מוגבלים ביכולת הפרסום שלהם יכולים כיום לבצע בקלות יחסית שיווק באינטרנט. מנועי החיפוש המודרניים בודקים מאות נתונים שונים על כל אתר ואתר כדי להחליט את מי להציג ראשון ואת מי לדחוק אל דפים אליהם אף גולש לא יגיע.

קידום אתרים אורגני - תחרות על מיקומי החיפוש

קידום אתרים אורגני יש לבצע בצורה מקצועית, בהדרגה ולאפשר לתהליך הקידום לצמוח ולתפוס מקום גבוה בצורה טבעית במנועי החיפוש.

שלבי העבודה והסדר הנכון בו קידום האתר מתבצע מאפשרים בסופו של דבר להציג את האתר נכון למנועי החיפוש את תחום עיסוקו של האתר, עד כמה השירותים המוצעים לגולשים איכותיים ומדוע בכלל כדאי למנוע החיפוש לדרג את האתר במקום גבוה. במסגרת עבודתנו אנו דואגים לחדש ולרענן את כניו של האתר ולהבליט אותו מן המתחרים ובכך משפרים את הסיכוי שלמנועי החיפוש תהיה סיבה למקמו גבוה בתוצאות החיפוש, לכן תחזוקת האתר והעשרת התכנים שבו חשובה מאין כמוה על מנת לשמור על מיקום בתוצאות החיפוש ולבצע אינדוקס כראוי של התכנים החדשים שמתווספים אל האתר.

קידום אתר האינטרנט בצורה אורגנית משנה את האתר ותכניו בצורה משמעותית והופך את האתר למעניין יותר ומושך איליו יותר גולשים. תהליך זה מהווה את היסוד השיווקי של אתר האינטרנט וחיוני להצלחת האתר בטווח הארוך. תוצאות החיפוש הופכות להיות אמינות יותר על קהל הגולשים כיוון שאינם נתפשות כפרסומות אלה כתוצאות חיפוש רלוונטיות לשאילתת החיפוש המבוקשת.

איך מגיעים  לתוצאות חיפוש אורגניות טובות?

הניסיון זהו הכלי החשוב מכל, אך על מנת להגיע לתוצאות חיפוש אורגני טובות חשוב לעבוד מסודר ובשלבים, כמובן שלא ניתן להבטיח תוצאות וודאיות אך בעבודה רצינית ובהתמדה הסיכוי להגיע לתוצאות הינו גבוה מאוד, לראיה כל לקוחותינו השיגו תוצאות אורגניות מרשימות מאוד וכולם מופיעים בדף הראשון בתחומם.

התחלת העבודה היא בהגדרת מטרות, חשוב להבין את בית העסק ואת צרכיו, כמו כן את המתחרים הקיימים בתחום. קידום אתר אינטרנט עובד טוב כאשר משלבים שני תחומים עיקריים בעבודה, האחד הינו בצד הטכני, כלומר קוד האתר ואופטימזציה טובה של תכניו על מנת להתאים את האתר לדרישות מנועי החיפוש והגברת מהירות טעינת האתר, זה נושא חשוב מאוד שכן אתר אינטרנט איטי יבריח גולשים פוטנציאלים ולא יקבל עדיפות בגוגל, ישנם עוד כמה דברים אבל הרעיון הכללי ברור, יש צורך באתר איכותי, נוח ומהיר לשימוש.

השלב השני בעבודת קידום האתר הינו בהתאמת התכנים לביטויי החיפוש הרלוונטיים לבית העסק. תוכן האתר חשוב שיהיה ברור ויתן מענה על כל עניין שקשור בתחום החיפוש המבוקש וזאת על מנת לעניין את הגולש ובסופו של תהליך לגרום לו ליצור קשר עם בית העסק. אתרים אשר מצליחים להניב תנועה איכותית טובה נתפסים על ידי גוגל שאתרים טובים ורלוונטיים, דבר שעוזר בהעלאת דירוג האתר וקידומו בתוצאות החיפוש.

עבודת קידום אתרים הינה מסובכת ודורשת ניסיון רב והבנה טובה של התהליכים. הדבר החשוב מכל הוא להתנהג לפי כללי העבודה אותם מכתיב גוגל, עבירות או קיצורי דרך גורמים לירידה במיקום תוצאות החיפוש ולעיתים אף לסילוק מתוצאות החיפוש.

תהליך הקידום האורגני הינו ארוך אך בחשיבה אסטרטגית לאורך זמן הינו משתלם מאוד וחיוני לבית העסק, העידן הדיגיטלי שינה לגמרי את חוקי המשחק, אם אתה שם אז אתה קיים ואם לא המתחרים שלך שכן השקיעו באתר אינטרנט ובקידום יזכו במירב הלקוחות.

קידום אורגני או קידום ממומן, מה עדיף?

זאת שאלת הזהב, אין בית עסק שלא שואל את השאלה הזו. התשובה היא פשוטה, אין עדיפות, שני שיטות הפרסום הינם טובות מאוד, התשובה נעוצה בעיקר בהגדרת המטרות, רמת התחרות, ובתחום עיסוקו של בית העסק ועוד כמה גורמים. ההחלטה לגבי סוג הקידום ורמת ההשקעה צריכה להעשות בצורה מושכלת ובליווי של איש מקצוע. לאתר חדש או לאתר שמעולם לא ביצע קידום, מומלץ כמעט תמיד לשלב את שני סוגי הפרסום. בפרסום ממומן התוצאות של תנועת הלקוחות וחשיפת בית העסק הם מידיות לאחר הקמת הקמפיין, בשיטה זו העסק נחשף ונותן למקדם האתרים תובנה טובה על ביטויי החיפוש שעובדים בצורה טובה יותר ושבהם כדאי להשקיע ביצירת תכנים באתר לקידום אורגני שכן לעיתים האתר מניב תוצאות טובות במיקום מילות החיפוש אך לא תמיד אלו הביטויים הנכונים שמניבים תנועת גולשים איכותית שבסופו של דבר מניבים הכנסה לבית העסק. בנוסף עצם העובדה שבית העסק מגדיל את הכנסותיו כתוצאה מפרסום ממומן, הדבר מקל עליו במימון עלויות הפרסום האורגני.

תוצאות חיפוש אורגניהחשיבה האסטרטגית בקידום אורגני היא חשיבה ארוכת טווח, אין תשלום עבור הקליקים אך קיים תשלום עבור העבודה השוטפת ותחזוקת האתר. האתר יופיע במגוון ביטויי חיפוש רלוונטיים ויהיה חשוף לתנועת גולשים כל הזמן, כמו כן האתר אינו נתפש עבור הגולשים כפרסומת שלעיתים אינה אמינה על הגולשים אלא כתוצאה קונקרטית לשאילתת החיפוש אותה ביצעו.

מודעות פרסום תמיד יופיעו עם הכיתוב "מודעה" וגולשים רבים פשוט מדלגים עליה.

אצלנו בטרה נט מקשיבים ללקוח, העסק של הלקוח חשוב לנו מאוד, לקוח שמצליח להגדיל את הכנסותיו בזכות העבודה אותה אנו מבצעים הוא לקוח נאמן לאורך זמן וזאת הראיה העסקית שלנו.

שלבי העבודה על מנת ליצור קידום אתר בצורה מוצלחת:

  • מחקר מילות מפתח
    בחירת המילים הנכונות לתחום והטמעתם בתוכן האתר
  • SEO - אופטימיזציה של תוכן האתר והתמונות
    שיפור מהירות האתר מהווה השפעה משמעותית על קידומו
  • ניהול תגיות מטה בצורה חכמה
    תגיות אתר האינטרנט מאפשרות למנועי החיפוש להבין טוב יותר את האתר
  • אפיון נכון של תוכן האתר
    יצירת תוכן רלוונטי המשקף בצורה טובה את מהות האתר
  • אתר אינטרנט נגיש וריספונסיבי
    יצירת חוויית משתמש טובה יותר ואתר קל לאינדוקס במנוע החיפוש
  • בניית קישורים איכותיים
    קישורי איכות המגיעים מאתרי תוכן רלוונטים מעלים את איכות האתר
  • פעילות במדיה החברתית
    חשיפת האתר ויצירת פעילות במדיה החברתית מחזקת את פרופיל העסק בתעשייה ומייצרת תנועת גולשים לאתר
  • מחקר פעילות מתחרים
    על מנת לקדם את האתר בתחומו חשוב לנסות ולהבין את פעילות המתחרים ולבדל את האתר
  • בדיקת רלוונטיות תוצאות החיפוש
    שיפור אחוזי נטישת הדף על ידי בדיקת רלוונטיות לתוצאות המתקבלות ויצירת תוכן מותאם לשהייה האתר

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עניין או שאלה, צרו עימנו קשר לתיאום פגישה וקבלת הצעת מחיר

בניה וקידום אתרים בגוגל

בניית אתרים ושירותי קידום אתרים מקצועי עם תוצאות מוכחות. מגוון חבילות לבניית אתרים וביצוע קידום אתרים בהתאם לאופי בית העסק בשילוב תוכנית מוגדרת מראש המותאמת לבית העסק .

פרטי התקשרות

ביאליק 117, רמת גן
טלפון: 077-4000405, סלולרי: 0506311565